Naar Ladysmith

12 november 2014 - Ladysmith, Zuid-Afrika

Helaas moeten we afscheid nemen van het regenachtige Clarens. Wa gemoedelik...alle deuren en hekken staan hier gewoon open.

Ook hier in ZA wordt aan de weg gewerkt. Die afslag die de miepmiep aangeeft blijkt toch niet zo een goed idee. 60 km potholes, en maar één rijstrook. Omgedraaid en via de industrie stad Harrissmith en een nieuwe tolweg door naar Ladysmith. Onderweg even gestopt voor koffie met taart. Ja hoor, weer een complete maaltijd. Appel banaan, zelfs de rozijnen zijn groot...

Ook van Ladysmith wisten we dat het een doorreis stadje zou worden, met weinig te doen. De B&B, Nauntons Guesthouse ligt dan ook buiten de stad. Wat een prachtige locatie. Heerlijk rustig, mooie kamers. Er is op ons gerekend voor het avond eten. Prima, we hoeven hier niet meer weg vandaag. Wilt u iets drinken meneer? Pak maar en schrijf zelf maar op uw rekening, dit noemen ze de "Honesty Bar". Dit domein is een gewilde trouwlocatie, compleet met love bridge, prieeltjes en feestzaal. Ook nog een zwembad, maar het weer laat het nog niet toe. Het is al wel droog nu, dus het gaat de goede kant op. Morgen de verjaardag van onze zoon. Hieperdepiep!!

1. Marja:
    12 november 2014
    Nou dan neem ik op voorhand voor de verjaardag morgen alvast koffie met een bonbon. Ga intussen even de weer goden toespreken
  2. Nan en chris:
    13 november 2014
    Voor de hoofdpiet, van harte gefeliciteerd, en veel plezier en gezelligheid